Politică de livrare și retur

Politica de retur valabilă pentru serviciul CITYMOB Comenzi Online

1. Despre Politica de retur CITYMOB

Prevederile din prezenta „Politică de retur” se aplică produselor achiziționate prin intermediul serviciului CITYMOB Comenzi Online, accesibil la adresa www.citymob.ro, atât de către consumatori, cât și de către persoane/entități care nu au această calitate. Politica de retur, împreună cu Termenii și Condițiile de vânzare din care face parte, reprezintă clauzele contractului încheiat între dumneavoastră și CITYMOB, clauze pe care le acceptați în momentul în care achiziționați produse prin intermediul serviciului CITYMOB Comenzi Online. Termenii din Politica de retur au sensul definit în cuprinsul Termenilor și Condițiilor. În cazul unui eventual conflict între Termeni și Condiții și Politica de retur a firmei CITYMOB, prevederile din Termeni și Condiții se vor aplica cu prioritate.

2. Dreptul de a vă retrage din Contract

2.1. Dacă plasați o comandă prin serviciul CITYMOB Comenzi Online, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului conform Termenilor și Condițiilor.

2.2. În cazul în care doriți să anulați comanda sau să vă retrageți din contract înainte ca produsele să vă fie efectiv livrate, vă rugăm să contactați serviciul CITYMOB la numărul de telefon 0772 029 852 sau pe adresa de e-mail contact@citymob.ro.

2.3. După primirea/livrarea produselor, aveți posibilitatea de a vă retrage din contractul încheiat ca urmare a înregistrării comenzi prin intermediul serviciului CITYMOB Comenzi Online în termen de 14 zile calendaristice de la data la care produsele au fost livrate.

Pentru a vă exercita dreptul de retur trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, încadrându-vă în termenul de 14 zile calendaristice. Dacă doriți să returnați produsele trebuie să ne informați cu privire la decizia de a vă retrage din contract urmând să ne returnați produsele în schimbul rambursării banilor plătiți. Dacă contractul s-a încheiat cu privire la mai multe produse, dumneavoastră puteți returna oricare dintre aceste produse, individual sau în orice combinație.

2.4. În cazul în care, pentru produsele pe baza de comandă specială, CITYMOB a prestat în integralitate/complet serviciile pe care le-ați solicitat în mod expres, vă veți pierde dreptul de a vă retrage din contract cu privire la respectivele servicii. În conformitate cu Termenii și Condițiile aplicabile, prin comandarea serviciilor vă exprimați acordul expres cu privire la prestarea acestora de către CITYMOB și confirmați că ați luat cunoștință de faptul că, după executarea completă a contractului, vă veți pierde dreptul la retragere.

2.5. În cazul în care, pentru produsele pe baza de comandă specială, CITYMOB a prestat parțial serviciile pe care le-ați solicitat în mod expres, în urmă retragerii unilaterale a clientului din contract, vă veți pierde dreptul la returnarea integrală a sumei achitate. CITYMOB va factura contravaloarea serviciilor/materiei prime executate/achiziționate până la momentul retragerii clientului din contract,urmând că diferența până la avansul achitat să fie returnată clientului în termen de maxim 30 zile calendaristice.

Conform politicii societății, tarifele pentru servicii sunt aplicate astfel:

servicii de proiectare si consultanta: 15% din valoarea totala a comenzii
servicii de masurare si evaluare la fata locului: 5% din valoarea totala a comenzii
servicii de transport si montaj: 10% din valoarea totala a comenzii
achizitionarea de material necesar si serviciile de debitare, cantuire, asamblare a produsului finit reprezinta diferenta de 70% din valoarea totala a comenzii.
2.6. Pot fi returnate produse care indeplinesc (cumulat) conditiile de mai jos:

a) nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;

b) corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

c) nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

d) nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului adica au fost executate dupa specificatiile consumatorului (configuratii simulator 3D);

e) nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

f) nu prezinta urme vizibile de uzura;

g) ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata;

h) sunt insotite de accesoriile apartinand produsului;

i) care au fost comandate online si care nu s-au ridicat direct din magazine.

2.7. Nici o prevedere din politica de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori. Dumneavoastră veți putea, în orice moment, să ne returnați produsele pentru o rambursare completă a contravalorii lor sau să solicitați înlocuirea acestora, în cazul în care, de exemplu, am livrat alte produse decât cele comandate inițial de și nu putem remedia greșeala spre satisfacția dumneavoastră rezonabilă.

2.8 Adresa de returnare a produselor este : Str. Principala Nr. 39, Bacau, Furnicari

3. Returnarea produselor CITYMOB

3.1. Dacă doriți să vă retrageți din contract după ce produsele v-au fost livrate, trebuie să ne returnați produsele conform procedurii de mai jos.

3.2. Pentru a stabili detaliile legate de returnarea produselor nedorite, vă rugăm să contactați CITYMOB la numărul de telefon 0772 029 852 sau pe adresa de e-mail contact@citymob.ro.

3.3 Este necesar să returnați produsele cu toate părțile componente și toate articolele sau accesoriile aferente, în stare vandabilă și cu ambalaj cat mai corespunzator. Pentru produsele returnate conform Politici de retur trebui să suportați costurile legate de returnarea acestora.

3.4 Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

4. Grija rezonabilă față de Produse

4.1. Sunteți de acord să acționați cu grijă produsele, din momentul în care vă sunt livrate și până în momentul în care le returnați.

4.2. Vă rugăm să aveți în vedere că, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Această prevedere se aplică în mod corespunzător și cumpărătorilor care nu au calitatea de consumatori.

5. Condiții de ridicare a coletelor pentru retur

5.1. Colectarea produselor pentru retur va avea loc la adresa de livrare comunicată de dumneavoastră și se va supune următoarelor condiții:

5.1.1. veți fi de acord să furnizați către CITYMOB cât mai multe detalii cu putință privind caracteristicile relevante ale adresei de livrare pentru a ne ajuta reprezentantul să se pregătească în mod corespunzător pentru preluarea coletelor;

5.1.2. veți fi de acord să asigurați acces adecvat la locul de colectare indicat;

5.1.3. sunteți de acord să predați reprezentantului nostru toate produsele pe care doriți să le returnați, incluzând toate părțile componente și toate articolele sau accesoriile aferente ale acestor produse care sunt incluse în prețul produselor returnate; Produsele trebuie ambalate în ambalaj cat mai corespunzator astfel încât să poată fi transportate și protejate în cursul transportului.

5.1.4. sunteți de acord să atașați la colet formularul de retur completat și semnat pentru ca CITYMOB să poată procesa cât mai eficient returul.

5.1.5. produsele vor fi păstrate sub răspunderea dumneavoastră până în momentul în care vor fi colectate de agenții de la societatea de curierat;

5.2. Dispozițiile prezentului articol nu aduc atingere drepturilor de care beneficiați în temeiul legii, inclusiv posibilitatea de a alege o altă societate de curierat pentru transportul produselor care fac obiectul returului către CITYMOB. Dumneavoastră răspundeți pentru produse până la momentul transmiterii posesiei fizice a acestora către CITYMOB. Este necesar să vă asigurați că produsele returnate vor ajunge la CITYMOB în termen de 14 zile calendaristice de la data la care CITYMOB a fost informată cu privire la decizia de a vă retrage din contract.

6. Costul de transport

6.1. Costul de transport pentru returnarea produselor către CITYMOB va fi EXCLUSIV suportat de dumneavoastră.

7. Rambursarea banilor

7.1 CITYMOB va rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor returnate.

Rambursarea se va face în lei prin transfer bancar într-un cont în lei indicat de dumneavoastră în formularul de retur sau pe un alt suport durabil, de exemplu prin email.

7.2. În toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursării banilor.

8. Drepturile de care beneficiați în calitate de consumator

8.1 Politica de retur nu aduce atingere niciunui alt drept legal garantat imperativ. Pentru mai multe informații cu privire la drepturile de care beneficiați în calitate de consumator puteți contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor sau CITYMOB.

8.2 Politica de retur este în conformitate cu dreptul dumneavoastră de a va retrage dintr-un contract la distanță conform OUG 34/2014.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: contact@citymob.ro.

Scroll to Top